Maratontaulukko päivitetty 24.12.2005

Pirkanmaan Pool-liigan kaikkien aikojen rankinglista on päivitetty. Kun myös syksyllä 2005 pelatut runkosarjaottelut ovat laskuissa mukana, Aki Heiskanen on yhä listan kärjessä. Hän on ensimmäisenä pelaajana ylittänyt maagisen tuhannen voitetun erän rajapyykin (erät 1013-398). Heiskasella on kasassa 220 ottelua, joista voittoja 184 ja tappioita vain 36. Kauko Keskinen on toisena, Toni Pulliainen kolmantena.

Eniten runkosarjaotteluita Pirkanmaan liigan historiassa ovat pelanneet Olli Järvinen ja Harri Mäkitalo, joille otteluita on kertynyt 236.

Mainittakoon, että syksyllä 2005 peräti 61 pelaajaa nähtiin liigassa ensimmäistä kertaa. Kaikkiaan 1371 pelaajan muodostama maratontaulukko löytyy osoitteesta www.pirkanmaanpool.fi/maratonranking.shtml.

Jouluaattona päivitetyn Pirkanmaan Pool-liigan kaikkien aikojen maratontaulukon myötä Pirkanmaan Pool ry. toivottaa mukavaa joulua jäsenille, yhteistyökumppaneille ja kaikille sivuilla vieraileville.