PPP 2 pois 1. divisioonasta - syyskauden ohjelma uusittu

Pirkanmaan Pool ry:n hallituksen sunnuntaina 12.09.2021 saaman ilmoituksen mukaan Peyton Place Pool ry:n 1. divisioonaan ilmoittautunut joukkue PPP 2 joutuu valitettavasti jäämään pois tiistaina 14.09.2021 alkavalta Pirkanmaan Biljardikauppa.fi Pool-liigan kaudelta 2021-2022.

PPP 2:n poisjäännin myötä 1. divisioonan runkosarjan syyskauden otteluohjelma on laitettu uuteen uskoon. Aivan täysremonttia ei tehty, mutta PPP 2 -joukkueen kaikki ottelut poistettiin syyskauden otteluohjelmasta. Otteluita poistettiin 15 kpl, joten muutoksia tuli yhtä moneen pelipäivään.

Sen lisäksi, että PPP 2:n ottelut poistuivat ohjelmasta, päätettiin tehdä ja tehtiinkin muutoksia muidenkin joukkueiden ottelujärjestykseen tai otteluiden ajankohtiin. Joukkuemäärän vähenemisen takia muutoksia tehtiin lopulta koskien seuraavien pelipäivien runkosarjaotteluita: tiistai 14.09.2021, torstai 16.09.2021, tiistaina 21.09.2021, torstai 23.09.2021, torstai 30.09.2021, tiistai 19.10.2021 ja torstai 18.11.2021.

Kaikkien tehtyjen lisämuutosten tavoitteena on se, että syyskaudella vältyttäisiin turhilta väliviikoilta siitä huolimatta, että  1. divisioonan otteluohjelma on alun perin tehty 16 joukkueelle ja niistä yksi on nyt joukosta poissa.

Painotetaan vielä sitä, että kolme muuta PPP-joukkuetta osallistuvat liigakauteen normaalisti, täysin ennakkotietojen mukaisesti. Näin ollen syyskauden otteluojelmaan tehdyt muutokset koskevat sarjatasoista vain 1. divisioonaa, johon PPP 2:n oli tarkoitus osallistua. Mestaruussarjan ja 2. divisioonan otteluohjelmat ovat ennallaan.

Sunnuntaina 12.09.2021 uudistettu 1. divisioonan ja edellisenä päivänä julkaistut muiden sarjatasojen syyskauden 2021-2022 otteluohjelmat ovat alustavia ja ne saattavat sisältää virheitä. Pyydämmekin ottamaan yhteyttä Internet-vastaava Mika Saloseen viimeistään maanantaina 13.09.2021, mikäli virheitä esiintyy. Internet-sivuilla oleviin otteluohjelmiin tehdään korjauksia tarvittaessa.

Ottelut syyskaudella 2021-2022