Kevätkauden 2017-2018 alustavat otteluohjelmat julkaistu

Pirkanmaan Biljardikauppa.fi Pool-liigan kausi 2017-2018 on tätä kirjoitettaessa joulutauolla. Juuri julkaistut kevätkauden alustavat otteluohjelmat osoittavat, että kevätkausi alkaa mestaruussarjassa ja 1. divisioonassa tiistaina 09.01.2018. Kaikki vielä pelaamatta olevat syyskauden runkosarjaottelut on pelattava ennen kevätkauden alkua. 2. divisioonassa kaikki syyskauden runkosarjaottelut onkin jo pelattu, joten sekä A- että B-lohkon osalta kevätkausi alkaa tiistaina 16.01.2018.

Perinteiseen tapaan joukkueiden toivomukset on huomioitu otteluohjelmia laadittaessa. Koska mestaruussarjassa ja 1. divisioonassa pelattavaa on enemmän kuin 2. divisioonassa, alimmalla sarjatasolla on joitakin väliviikkoja. Näin kevätkausi saadaan alkamaan ja päättymään kutakuinkin samaan aikaan eri sarjatasoilla. Kaikilla kolmella sarjatasolla pidetään kunnon tauko koululaisten talvilomaviikolla, jolloin ei ole lainkaan runkosarjaotteluita. Viikkoina, joina otteluita pelataan, ottelutahti on yksi ottelu viikossa. Kahden ottelun viikkoja ei ole. Tällä tahdilla kevätkausi on määrä saada valmiiksi huhtikuun 2018 kuluessa.

Nyt julkaistut kevätkauden 2017-2018 otteluohjelmat ovat alustavia ja ne saattavat sisältää virheitä. Pyydämmekin ottamaan yhteyttä Internet-vastaava Mika Saloseen viimeistään keskiviikkona 27.12.2017, mikäli virheitä esiintyy. Internet-sivuilla oleviin otteluohjelmiin tehdään korjauksia tarvittaessa.

Ottelut kevätkaudella 2017-2018