Muutos 2. divisioonan B-lohkon otteluohjelmaan

Jo hyvissä ajoin ennen liigakauden 2017-2018 alkua Pirkanmaan Pool ry:n hallitus sai tiedon, että Stag's Headissa ei voida pelata runkosarjaotteluita 23.-25.10.2017. Koska pelipaikka on tuolloin suljettuna ja tieto tästä tuli ajoissa, olisi liigajärjestäjä Pirkanmaan Pool ry:n pitänyt huomioida tämä tietoon tullut seikka otteluohjelmia laadittaessa.

Kävi kuitenkin niin, että alkusyksystä tapahtuneen sähköpostiosoitteiden uudelleenmäärittelyn ja sähköpostitukseen liittyvän tietokatkoksen takia tieto pelipaikka Stag's Headin kiinniolosta mainitulla aikavälillä tuli otteluohjelmien tekijän tietoon liian myöhään. Tästä syystä 2. divisioonan B-lohkon syyskauden otteluohjelmaan tuli runkosarjaottelun KööGB - Puumat pelipäiväksi epähuomiossa tiistai 24.10.2017, vaikka tuolloin ei ole mahdollista pelata otteluita Stag's Headissa.

Pirkanmaan Pool ry:n hallitus on päättänyt, että 2. divisioonan B-lohkon syyskauden ottelu KööGB - Puumat tulee joko siirtää pelattavaksi toisena ajankohtana tai se on pelattava jossain toisessa pelipaikassa tiistaina 24.10.2017. Joukkueet sopivat keskenään, miten haluavat ottelun kanssa menetellä.

Hallituksen päätöksellä runkosarjaottelu KööGB - Puumat on pelattava molemmille joukkueille sopivana ajankohtana, mutta kuitenkin viimeistään sunnuntaina 31.12.2017. Ellei näin tapahdu, kotijoukkue saa luovutusvoiton liigasääntöjen mukaisesti. Mikäli molemmat joukkueet haluavat pelata kyseisen ottelun jo alkuperäisenä pelipäivänä eli tiistaina 24.10.2017, joukkueet voivat keskenään sopia molemmille mieluisan liigasääntöjen mukaisen pelipaikan ja tällöin he maksavat pelaamisesta mahdollisesti aiheutuvat kulut.

Pirkanmaan Pool ry. pahoittelee sähköpostiongelmista johtunutta otteluohjelman muokkaustarvetta.