Hallituksen kokouspöytäkirja 27.06.2018

Pirkanmaan Pool ry:n hallitus on touko-kesäkuussa 2018 päättänyt alla olevaa.

Alex Lelyn valmennuspäivät Tampereella

Arvostettu biljardivalmentaja Alex Lely on tulossa Tampereelle valmentamaan heinäkuun alussa. Todennäköisesti valmennuskuvio menee käytännössä siten, että Alex Lely on Tampereella kaksi päivää ja ottaa enintään kaksitoista valmennettavaa. Valmennukseen osallistuvat saavat oppia monista eri osa-alueista ja pystyvät jakamaan tietojaan jatkossa muillekin.

Päätettiin, että Pirkanmaan Pool ry. osallistuu kustannuksiin 1000,00 eurolla.

Vierumäen biljardileiri kesällä 2018

Päätettiin myöntää Markus Laurilalle ja Elina Mattilalle tukea 125,00 euroa/hlö, jotta he voivat osallistua Vierumäellä järjestettävälle biljardileirille.

Leirin tarkoituksena on innostaa ja innostua, oppia uutta, vahvistaa jo osattua, verkostoitua ja tarkastella kenttää, missä toimitaan.

Leirillä on erilaisia pajoja, joissa työstetään mm. seuraavia aihealueita: kilpailuun valmistautuminen, kuvaaminen, striimaus ja erilaiset sovellukset, mentaalipuoli biljardissa, biljardikoulu ja seuratoiminta. Alustuksia eri aihealueisiin tulevat antamaan mm. Alex Lely ja Juho Nykänen.