Alle 18-v. Pirkanmaan 10-pallomestaruuskilpailut 01.04.2017

Jussinkatu 1 I (1. krs), Tampere
puh. 045 672 6722 / Salonen

Pelipaikka kartalla ja ajo-ohjeet

Tampereen Lamminpäässä toimivalle Pyhäjärven Siimaseuralle pääsee kätevästi useammallakin bussilla. Lauantaisin noin 80 metrin päähän pelipaikasta pääsee busseilla 80 ja 81 (Tampereen suunnasta tultaessa pysäkki Ylöjärventie 22 ja Ylöjärveltä päin tultaessa pysäkki Ylöjärventie 23). Hieman kauemmas, noin 400 metrin päähän Ylöjärventien pysäkille, pysähtyy bussi 21. Lisäksi Lamminpäähän kulkee bussi 20.

Sisäänkäynti ensimmäisessä kerroksessa toimivalle Pyhäjärven Siimaseuralle löytyy rakennuksen sisäpihan puolelta. Pihasta löytyy jonkin verran parkkitilaa. Jos ovi on lukossa, kannattaa soittaa numeroon 045 672 6722, niin ovi tullaan avaamaan.

Pyhäjärven Siimaseuralla käytössä on 3 kpl pool-biljardipöytiä, minkä lisäksi kilpailuun osallistuvat pelaajat voivat valmentajien opastuksella kokeilla snookeria omaa peliään odottaessaan.

Ilmoittautumiset

ennakkoilmoittautuminen keskiviikkoon 29.03.2017 klo 21:00 mennessä:

Mika Salonen, puh. 045 672 6722

(mahdolliset peruutukset samaan numeroon keskiviikkoon 29.03.2017 klo 21:00 mennessä)

Osallistumisoikeus

kaikilla alle 18-vuotiailla tytöillä ja pojilla, myös Pirkanmaan ulkopuolelta

Osallistumismaksu

10 €/hlö

Pelisysteemi

osallistujamäärästä riippuen joko alkulohkot + cup tai tuplaeliminaatio + cup

Palkinnot

1. Pokaali
2. Pokaali
3.-4. Pokaali

Tiedustelut

Mika Salonen, puh. 045 672 6722

Huom! Koska kyseessä on nuorten kilpailu, alkoholin nauttiminen ei ole sallittua. Myös tupakointi (mukaan lukien sähkötupakka) ja nuuskan käyttö kilpailutiloissa on kiellettyä. Alle 18-vuotiaiden kilpailu pelataan, jos osanottajia on neljä tai enemmän.