Pirkanmaan Pool ry.

SEURA | LIIGAINFO | JOUKKUEET | OTTELUOHJELMAT | SARJATAULUKOT | RANKINGLISTAT | TIEDOTTEET | KESKUSTELU  

Keskustelut » Yleistä keskustelua Pirkanmaan Pool ry:stä

Marko  Salmela (pe 04.12.2020 19:38)

Liigan keskeyttäminen

Hyvä että asiat otetaan vakavasti. Mutta liiga olisi voinut jatkua(ihan hallituksen ohjeita noudattaen). Ja jos kova pelko Koronan tarttumisesta on, niin olisi voinut jakaa pelit esim. kaksi paikalla kerrallaan. Nyt liiga jää pelaamatta ja se on aiheuttanut närää. Olisi voitu esim kysyä mielipidettä asiasta. Eikä toimia niin kuin aina. Pienellä porukalla kapinetti päätös. Avoimuutta kiitos.  Muutenkin tekisi ihan hyvää jos välillä Pirkanmaan pool:n hallitus vaihtuisi. Liian kauan samat naamat=kehitys taantuu. Joka puolelta kuulee mutta harva sanoo asiat. Hallitusta kritisoidaan paljon, ja ihan syystä. Päätöksiin ei kysytä pelaajien mielipiteitä koskaan vaan pari naamaa päättää miten homma etenee. Tietyt ihmiset käyttää omaa asemaansa väärin. Tai sanotaan näin eräs hallituksen jäsen sanoi että on aina pakko hyväksyä kaikki mitä Mika Salonen  haluaa.... Koska ilman Mikaa ei homma toimi. Tulos palvelu on kivikaudelta, nykyään on reaali aikaisia tulos palveluja. Tarvitaan vain app ja kaikki menee suoraa nettiin. Ei mitään Jeesuksen aikaisia tuloslappuja. Esim frisbeegolf:ssa on todella hyvä ja toimiva systeemi. Sitten pelejä voisi streamata suoraa nettiin livenä. Kuulemma liian vaikeaa on kaikkea... Onnistuu se muuallakin esim Black Diamond viikkokisat tulee aina. Nostaisi lajin arvostusta ja ainakin itse saisin potkua kun tietäisin että joku voi katsoa kun pelaan. Lapseni haluaisivat nähdä, vaimo haluaisi nähdä..... Mutta pointti UUTTA verta hallitukseen. Eturisti riidat pois. Ei missään, ei missään ole mahdollista se että otetaan palvelu ja palvelun tarjoaja on tekemässä päätöksiä asiasta. Pirkanmaan pool:n tulot ja menot. Olen yrittänyt etsiä mutta en löydä. Syvät rivit toivovat että hallitukseen uusia naamoja ja loppuisi pikku porukalla päätöksien teko. On hieno liiga joka pilataan suhmuroinnilla. Stream asiaan minulle sanottiin että tietosuojalaki.... No onhan nimet ja pelit jo muutenkin netissä ja ei ainakaan minulle ole kerrottu miten minun tietojani käsitellään. Paljon olisi ideoita ja parannus ehdotuksia, mutta kukaan ei kerro niitä koska tiedetään jo etukäteen vastaus. Varmaan tekisi hyvää jos vaikka päättäjät valittaisiin ihan demokratian mukaan. Onko kellään hallituksesta pokkaa edes vastata tähän viestiin ja miten samat naamat voi päättää asioista vuodesta toiseen. Ja jos sanotaan että ei ole hallitukseen tulijoita. Minä tiedän HETI noin 10 kpl vapaa ehtoisia. Ketkä haluaa kehitystä ja muutoksia.

Vastaa viestiin | Kirjoittajan tiedot

Keskustelun viestit

Marko  Salmela (pe 04.12.2020 19:38)
    Marko Salmela (pe 04.12.2020 19:41)
    ELIMINATOR (la 05.12.2020 18:25)
    Marko Salonen (su 06.12.2020 08:20)
    Tero Kaivonen (su 06.12.2020 20:29)

Toiminnot

Rekisteröidy
Muokkaa profiilia
Unohtuiko salasana?

Hae keskusteluista

Huomioitavaa

Pienet kultaiset kuvakkeet kertovat, että viesti on tänään lähetetty.

SEURA | LIIGAINFO | JOUKKUEET | OTTELUOHJELMAT | SARJATAULUKOT | RANKINGLISTAT | TIEDOTTEET | KESKUSTELU